lagos, internetzbude, 2teil von heute

so meine lieben,

hab die letzten schoenen SONNIGEN stunden noch ein wenig genossen. wollt ma a nettes resteraunt suchen so in der hafen gegend oba najo do wors daun geruchstechnisch echt a wengal unter aller wuerde und auf fisch hob i daun kan bock mehr ghobt und so bin i in da city irgendwie i sog ned zufaellig (weil zufaelle gibts kane wie ma jo olle wissen) in a echt nette snackbar einistolpert.

echt total nett. und preislich afoch a wahnsinn. hob de waumpen voi ghaud mei wossafloschen gschnappt und buch und hob mi auf die klippen gsetzt. bis die sonne hinter de berg verschwunden is. leider is do an der suedkueste ned so klass mit de SUNSETS am meer weil die sonne eben ned am meer untergeht oder zumindest ma des von da stadt aus ned siacht wos untergeht. anyways.

meine bueda hob i gestan scho gmocht wo i in sagres wor. i man des wor afoch da perfekte plotz fuer so nostalgische romantische fotos und so. nur de baustelle vom leuchtturm de muas irgendwie ausblenden.

so far so well. wie gehts jetzt weiter. die nacht verbring ich jetzt wieder mal in einer jugendherberge. echt sauber und darf mir mit einem a 4 bett zimmer teilen. fruehstueck is a dabei und des olles fuer 11 euro, des kaun wos. do wors telefonieren teurer :)

ok, daun gehts morgen mit dem zug richtung lissabon, wenns wetter passt moch i nu a wengal programm oder a ned. vielleicht leg i mi afoch in park und les. mmmmhhhmm zimlich zache entscheidungen die i do treffen muas oiso wirklich :)

i hob ma nu amoi in ruhe des ois durchglesen, de beitraege und so. unglaublich wie schnell schon wieder antworten auf den letzten bericht von grade eben drauf waren. i moecht ned wissen MUM wie oft du ins internet schaust und auf a lebenszeichen hoffst. wahnsinn, bewundernswert.

find i klass das i so am laufenden bin wos sie duat. und genauso freuts mich das de julie endlich den rosa wisch hod, das eich olle guad geht und vor allem das die sonnigen VIBES aus portugal angekommen sind. i hob eich heid nu amoi a partie umigschickt, oiso mochts euch kane sorgen, da sommer is scho unterwegs zu uns ham.

in lagos hod sie soweit nix veraendert. da dieter (ihr wissts scho - mit dem rad um die iberische halbinsel usw.) haengt nu immer im knast fest. hob heute a bild von aussen gmocht, schaut echt org aus. und de 2 deutschen neben mir im zelt hob i in sagres gestan nu amoi troffen, de verweilen a nu a bisl do weils echt a klanes paradies is so zum uerberwintern.

gut, generell is ma aufgfoin das sehr viele deutsche do san. viele surfer und bohemians (is eh so zimlich des gleiche) strawanzen durch die gegend. ueberall heast as reden ueber swells, tubes und tides und irgendwie najo is des gaunz lustig so.

wenn oiso amoi ana mit dem gedanken spielt so kurzurlaub und sonne und billig und so, daun kaun i eich nur dieses schoen land empfehlen und ANS HERZ LEGEN. es is super, und vor allem haelt sich des mit den haufenweisen touristen um diese jahreszeit in grenzen. das land ist klein und ueberschaubar, die leute sind nett auch wenns mit englisch echt nix am hut haben ausser die in den herbergen - de san leiwaund. de sprechen sogar urwienerisch :)

najo so lustig find is daun a ned, oiso nimm i den letzten smily wieder zruck. i wue eich nimmer laenger belaestigen. i meld mi morgen nu amoi aus lissabon und schau ob dort nu ois nach rechten dingen zugeht. bis dahin verabschied i mi amoi und wuensch euch nu a schoene zeit. sats ned traurig, boid is a wieda daham und daun gibts wieda diashow. keine drohung ok.

in diesem sinne, euer d live und direkt aus lagos / suedportugal
wwwmittermayrcom - 15. Mär, 22:46

Jawohl! Erster!

Ha! Erster!

Diashow Diashow Diashow!
Wehe ich krieg die nicht zu sehen

Weiter so, guter Mann.

Roman

Sellybär - 16. Mär, 15:01

Hallo Onkel Daniel!

I gfrei mi scho voi waunst endli wieda bei mir bist und mit mir Bledsinn mochst! Übrigens kaun i voi vü neiche Sochn! Gestan beim Babyschwimmen homs mi wieda gscheit tümpfid. Und i ans vo de wenigen Babys de nur mehr 2 Schwimmscheima braucht. Übrigens hob i scho erwähnt dass i mittlerweile die Stiagn bis zur Galerie gaunz allane aufakraxeln kau? Hui des is supa, nua leida is mei Mama imma da Spüvaderba.
So de Oma is jetzt grod mit mir Spazieren und meine Mama (die a bissi an Schnufpen und Hoisweh hot) muaß jetzt endli moi ihrn Lohnsteiaausgleich mocha!
Daun gfrei i mi scho auf Freitag. Bin um 8:30 nu bei da Mutterberatung und dann hab i Zeit via di. Vielleicht kaunst jo ah scho fria kuma? Oda überhaupt am Do scho? Wie schauts do mit de Zugverbindungen aus. Mödsd di hoit!

Bussi Ba Ba dei Hanna

bärnd - 16. Mär, 15:44

gibt kan titel!

hallöchen dani!

also das ganze is so.. i verfolg jetzt sehr gespannt wo du dich schon wieder herumtreibst, und muss schon sagen, blöd dass du dort bist und nicht ich.
unter umständen weißt du gar nimma wer ich eigentlich bin, ist ja auch kein wunder, weil von mir auf der ganzen page ja kein einziges bild ist.
aber egal. deine geschichtenklingenja ziemlich fein, ich sollte jetzt eigentlich auch aufn weg nach afrika sein, hab mich aber schon wieder an meiner fucking schulter verletzt und kann mich nicht bewegen.. (bald hab ich meinen traum erreicht und kann wirklich ein bier auf meinem bauch stellen ohne es zu halten..)

ich wünsch dir noch sehr viel gaude, und alls guate halt! (aber hauptsächlich gaude..)
und auf des dass ma uns wirklich wieder mal sehn.. im sommer.. falls du die österreichische staatsgrenze wieder mal überschreitest.. hast du eigentlich einreiseverbot weilst immer unterwegs bist, oder magst du uns alle nicht, oder machst du alles richtig und ich nicht? möge die fragestunde beginnen..

nein, jetzt ernst...
machs no gut und so..
mfg & bussi

bärnd

Tant - 16. Mär, 17:13

Urlaub naht

Hallo Daniel
Jetzt gehts los.Sitz zu Hause,weil Julie mit meinem Auto wieder unterwegs ist.Ist wirklich eine fade Geschichte.Heute waren es an die 15Grad im wunderschönen Steyr.Falls du noch weißt wo das ist......Hoffe das ich diesesmal deinen Diavortrag sehen darf.
Wenn deine Mum nicht im Internet ist,schläft sie oder sie ist bei der kleinen Maus.Andere Hobbys hat sie nicht.Hoffe du kannst die letzten Tage auch noch geniessen.Bis bald..
die vier Kerbls

NUO - 16. Mär, 20:02

sonne!

hey du! zeit vergeht schnell, sehr zach. aber schön zu hören, dass dir gut geht. wann komms denn an am freitag?? schläfst noch eine nacht in wien, seh ma si noch? wien is schön, sonne ist wunderbar... fast wie bei dir... freu mich auf deine diashow, kann ich die dann auch wieder haben...????
beste grüße, komm gut heim, seas hias

aloha-alive - 16. Mär, 20:27

HIAS !!! ein lebesnzeichen

siach mi schon am flughofen pennen am FR. i drah durch mit der tastatur wwwwwwwwahhhhhhhhaaa

komm um ca 21:30 in wien an. bis i draussen bin dauerts wieda a bisl.

wuerd mi schon einquartieren wenns recht is, sag bescheid dann meld i mi vom flughafen bzw. sollt verspaetung sein greif i ma wieda so an terminal
danielsmam - 16. Mär, 22:47

zweimal schlafen

War ein super Tagerl in Ybbs und bin mit der kleinen Maus
2 Stunden spazierengegangen.

Ja richtig, kleine Maus ist mein Hobby, aber ich habe
auch noch andere Hobbys, weisst eh Tortenbacken und
den Buam bekochen. Na ja und im Internet stöbern is a recht lustig
und wanns ma zfad is, dann kanns schon sein dass i bald in die heia geh.
Wie jetzt halt. Grad ist da Vata heim von einem Vortrag mit an Radlfahrer!

Freu mich schon auf Freitag!
Verschlaf dich nicht am Flughafen! Und a bisserl frueher
als 13 Uhr sollst auch bei deina Schwester sein am Freitag!
Also rein in Zug am Freitag in der Früh!!!!!
Bussal
Mam

Trackback URL:
https://alohaalive.twoday.net/stories/573041/modTrackback

Reisen - Abenteuer - Leben

aloha ! alive ?

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Zufallsbild

winterwanderung

Lesereise


Reinaldo Arenas
Bevor es Nacht wird

Reisefilme

Suche

 

Status

Online seit 7149 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 23. Jul, 21:42

INFO
Interrail
Portugal
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren