@KAFE / ALBUFEIRA / SUEDPORTUGAL

so meine lieben, do bin i oiso !!!

an der kueste - juhuuuuuuu. der zug hat mich ca. 3 stunden gen sueden geschoben in ein kleines fischerdorf an der kueste. so stands zumindest in meinem "reisefuehrer". naja, ich komm an und denk mir yes .......

.... so des richtige klischee dorf. high noon stimmung - a alter herr mit bart sitzt auf einem schaukelstuhl - der ticketverkaeufer langweilt sich zu tode - a snackbar mit pintas und tacos - a hund auf da strossen - die sonne bruetet oba (sorry!!!) - ois in oin - MUCHO MAS TRANQUILO hob i ma docht.

es wor so de richtige szene das glei irgendwos passiert. und daun wor a scho do. a so a herr, mit schwarzer tasche, schwarzen mantel, kurzen haarschnitt, so ukrainemaessiger typ und ob des nu ned genug ist, bei der offenhitz hod der a nu handschuach au. sollte in da naechsten zeit do da praesident oda irgendana um die ecken kuma, kaun i dem CIA a poor bueda verchecken. hob naemli elegant aus da hueften den herrn fotografiert :)

sollte irgendwos passieren mit mir, i hob die chips im saund vergroben - des X markiert die stelle. afoch immer in straund entlaung daun werds es scho finden.

auf olle faelle gehts weiter. der bus bringt uns vom bahnhof in richtung zentrum. und daun wors a scho vorbei. de ersten 4, 5 sternhotels blitzen ma in de augen, mc donalds schilder pflastern de strassen und sogar a LIEDL is um die ecken. nix mehr mucho mas tranquili chili - mucho mas fado wors jetzt hob i ma docht.

touristenbuero wor geschlossen und a jugendherberge kostet in dem kaff doppelt soviel wie in lissabon !!!. oiso i glei kombiniert und ma docht, wieso schlepp i eigentli des zelt durch die gegend. kurz an da nosen krotzt so wie des da wicki a imma mocht und scho hob i die idee ghobt. ZELTEN IN ABUFEIRA, mit blick aufs meer und zu den klaengen des atlantiks in den schlaf taumeln. yes,

i bin ma vorkommen wie waun i neban leopoldibrunnen zelten darat oder im garten vom schloss schoenbrunn. jeder geht an dem strand spazieren (naturschutzgebiet usw.) und i mitten drin statt nur dabei. aber des wor jo des lustige. i lieg oiso dorten und gfrei mi wie a schneekoenig das i endlich mei zelt in warsten sinne des wortes in sand gsetzt hob :)

so, jetzt hoid mi oba do nix mehr. hob a bisl de heisa fotografiert und jetzt bin i wieda dahin. de wellen san do nix zum surfen. zu unbestaendig und klein, zu windig generell und ueberhaupt darat in nu mehr ausreden finden ned ins wossa zu gehn weils afoch ned sommer is muas ma afoch sogn.

weiter gehts jetzt nach lagos wo ich heute und morgen sein werde dann gehts weiter nach sagres (DANKE HELGA fuern geheimtipp) und dann a bisl in norden rauf wo daun so de einsame gegend is (hoff ich zumindest)

soweit mal dazu, freut mich das immer noch so brav vorbeischauts, schreibts halt nix unanstaendiges, hedda des mitn franzoesich is ka problem solaungsd haende und fuesse host is des ka thema (mir gehts do herueben ned aunders, spanisch oder englisch kennt do kana!!) hias los ma de steyrer in ruah ok, kevin vue glueck beim studieren und meina klan nichte sogts bitte wauns allane geh kau ohne das sa si wo auhoidn muas daun nimm is mit und zag ihr die kuesten do. deaf eh bei mir im zoet schlofen. zum saundspuen gabats a einiges (jo hias du kriagst dein saund).

alle liebe gruesse nach oesterreich, drueck euch alle und wuensch euch nu viel spass, schauts wieda moi vorbei und schreibts ma wos eina, a wauns nur kurz is.

adios, del toro
danielsmam - 9. Mär, 13:08

na servas

do tut sich jo einiges bei dir! Bitte greif ma jo kane fremdn hund on!!!!!
aporpo französisch, host schon wieda vor zu verreisen????? Les
des ja nur bei de Kommentare aussa, host ja nu gornixi gsogt.

So jetzt werd i mol des Tortenbuch aussaholen, nochdem bei da
hedda olle den kuchen ueberlebt hobn, werd i den für die oma bockn,
denn die kummt am samstag von ungarn ham! na i bockn heit nu net,
nur mol schaun wos i olles brauch und für dei schwesterl moch i morgen
a tiramisu!
Olso wennst a was wüst, sogst Bescheid!
Bussal
Mam

HeddaMaus - 9. Mär, 15:50

na deine eintragungen werden aber auch immer länger. da kommt man ja gar nicht mehr mit dem lesen nach. sowas bin ich gar nicht gewöhnt von dir. sonst meldest dich vielleicht ein oder zweimal und es wars. aber na is eh a positive wandlung :)
hab da a mail geschrieben. vielleicht kommst ja zum lesen. hoff es passt alles so wie du schreibst. werd dann mal kochen gehen, da i bis jetzt auf da pädak war. also machs gut und baba HEDDA

wwwmittermayrcom - 9. Mär, 18:37

daniel, daniel, daniel sowas auch.

hallo tramper.
ich hab letzens in wien ein mädel gesehn das war das gegestück von dir.
also ne tramperIN. tja. aber die hatte im gegensatz zu dir einen baseball
schläger mit. war furchterregend. solltest du dir zulegen, schindet eindruck.
machst eh brav fotos? soll i dir speicherkarten nachschicken, weil i will die
dvd wieder haben dann.

aja, ich hätte vermutet du erkennst mich in meiner irren verkleidung,
besonders die handschuhe sollten mich verraten. aber du hast mich nur
"unaufällig" fotografiert. da bin ich wieder heimgeflogen. tsss. sowas auch,
erkennt mich nicht.

na dann, robbe weiter aber wenn dich eine mücke beisst, beiss zurück.
nie vergessen.

roman

HeddaMaus - 9. Mär, 18:46

P.S.

Hab vergessen: hab heute erfahren, dass ich am FR den 18.03. frei hab. komm also schon am DO (sprich wenn du heimkommst) nach Steyr. weiß ja nicht wann du genau heimkommst, wollt nur mal bescheid geben, dass i da bin. dann machs gut! HEDDA

Trackback URL:
https://alohaalive.twoday.net/stories/561277/modTrackback

Reisen - Abenteuer - Leben

aloha ! alive ?

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Zufallsbild

DSC04679

Lesereise


Reinaldo Arenas
Bevor es Nacht wird

Reisefilme

Suche

 

Status

Online seit 7149 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 23. Jul, 21:42

INFO
Interrail
Portugal
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren